Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Bmw 3 (E46) 325 i sedan 192KM, 141kW, benzyna (2000.09 - 2005.02)

Koło zamachowe LUK Bmw 3 (E46) 325 i sedan 192KM, 141kW, benzyna (2000.09 - 2005.02) LUK
Koło zamachowe SACHS Bmw 3 (E46) 325 i sedan 192KM, 141kW, benzyna (2000.09 - 2005.02) SACHS
Koło zamachowe AISIN Bmw 3 (E46) 325 i sedan 192KM, 141kW, benzyna (2000.09 - 2005.02) AISIN
Koło zamachowe COMLINE Bmw 3 (E46) 325 i sedan 192KM, 141kW, benzyna (2000.09 - 2005.02) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Bmw 3 (E46) 325 i sedan 192KM, 141kW, benzyna (2000.09 - 2005.02) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Bmw 3 (E46) 325 i sedan 192KM, 141kW, benzyna (2000.09 - 2005.02) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Bmw 3 (E46) 325 i sedan 192KM, 141kW, benzyna (2000.09 - 2005.02) KAWE
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Bmw 3 (E46) 325 i sedan 192KM, 141kW, benzyna (2000.09 - 2005.02) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VAICO Bmw 3 (E46) 325 i sedan 192KM, 141kW, benzyna (2000.09 - 2005.02) VAICO
Koło zamachowe VALEO Bmw 3 (E46) 325 i sedan 192KM, 141kW, benzyna (2000.09 - 2005.02) VALEO
Producent:LUK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0254 10
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0254 10
Jednostka:
szt
Liczba śrub:  8
Do 100 dni na zwrot
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0189 10
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0189 10
Jednostka:
szt
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łożyskiem prowadzącym
Typ skrzyni biegów:  Półautomatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  11
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  4
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Do 100 dni na zwrot
1711,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0122 10
niedostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0122 10
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Liczba otworów do mocowania:  8
Typ skrzyni biegów:  Półautomatyczny
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  19
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Do 100 dni na zwrot
1530,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze