Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12)

Silnik ELRING Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) ELRING
Silnik FA1 Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) FA1
Silnik AJUSA Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) AJUSA
Silnik KAMOKA Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) KAMOKA
Silnik FILTRON Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) FILTRON
Silnik GLYCO Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) GLYCO
Silnik KNECHT Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) KNECHT
Silnik AKRON-MALÒ Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) BGA
Silnik COMLINE Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) COMLINE
Silnik CORTECO Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) CORTECO
Silnik DR!VE+ Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) DR!VE+
Silnik ELWIS ROYAL Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) ELWIS ROYAL
Silnik EUROREPAR Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) EUROREPAR
Silnik FAST Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) FAST
Silnik GOETZE Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) GOETZE
Silnik HC-CARGO Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) HC-CARGO
Silnik IPARTS Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) IPARTS
Silnik MAGNETI MARELLI Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) MAHLE
Silnik METALCAUCHO Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) NPS
Silnik PAYEN Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) PAYEN
Silnik TRISCAN Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) TRISCAN
Silnik VALEO Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) VALEO
Silnik WIX FILTERS Renault 7 (124_) 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.03 - 1982.12) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 11
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 11
Jednostka:
szt
Szerokość opakowania [cm]:  8,00
Długożć opakowania [cm]:  8,0
Wysokość opakowania [cm]:  7,00
Ciężar netto [g]:  244,0
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Średnica [mm]:  75,0
Wysokość [mm]:  64
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF
Średnica 2 [mm]:  69,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  60,7
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze