Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08)

Silnik BORSEHUNG Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BORSEHUNG
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) FEBI BILSTEIN
Silnik CORTECO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) CORTECO
Silnik SWAG Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) SWAG
Silnik METALCAUCHO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) METALCAUCHO
Silnik OPTIMAL Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) OPTIMAL
Silnik VAICO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) VAICO
Silnik ABAKUS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) AKRON-MALÒ
Silnik BENDIX Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BENDIX
Silnik BGA Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BGA
Silnik BIRTH Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BIRTH
Silnik BLIC Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BLIC
Silnik BORG & BECK Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) COOPERSFIAAM
Silnik DT SPARE PARTS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) DT SPARE PARTS
Silnik FLENNOR Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) FLENNOR
Silnik FORTUNE LINE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) FRAM
Silnik GSP Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) GSP
Silnik HC-CARGO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik JP GROUP Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) JP GROUP
Silnik KAMOKA Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) KAMOKA
Silnik KLOKKERHOLM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) KLOKKERHOLM
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAHLE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MAHLE
Silnik MAPCO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MAPCO
Silnik MAXGEAR Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MAXGEAR
Silnik METZGER Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) METZGER
Silnik MEYLE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MEYLE
Silnik MOTORAD Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MOTORAD
Silnik NPS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) NPS
Silnik NRF Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) NRF
Silnik NTY Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) NTY
Silnik OCAP Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) OCAP
Silnik OEM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) PURFLUX
Silnik SEIM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) SEIM
Silnik TEDGUM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) TEDGUM
Silnik TRICLO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) TRICLO
Silnik VEMA Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) VEMA
Silnik VEMO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) VEMO
Silnik VIKA Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) VIKA
Producent:CHAMPION

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.9 (9 ocen)
Kod produktu:
ELECTRICAL VEHICLE
niedostępny
4.9 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
ELECTRICAL VEHICLE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr o podwyższonej trwałosci
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze