Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło VAICO do Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12)

Sprzęgło ATE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ATE
Sprzęgło K2 Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) K2
Sprzęgło BREMBO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TEXTAR
Sprzęgło TRW Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TRW
Sprzęgło VALEO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) VALEO
Sprzęgło MAXGEAR Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GULF
Sprzęgło JP GROUP Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) JP GROUP
Sprzęgło JURID Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) JURID
Sprzęgło LUK Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) LUK
Sprzęgło MEYLE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) RAVENOL
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SACHS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SACHS
Sprzęgło TEXACO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) VALVOLINE
Producent:VAICO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0074
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0074
Jednostka:
szt
Punkt wrzenia [°C]:  155
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Wysokość [mm]:  174
Rodzaj połączenia:  Butelka
Specyfikacja:  ISO 4925 Class 4
Ciężar [kg]:  0,6
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925
Długość [mm]:  95
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Ciężar [kg]:  0,858
Szerokość opakowania [cm]:  23,5
Wysokość opakowania [cm]:  24
Głębokość opakowania [cm]:  41
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0111
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0111
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Punkt wrzenia [°C]:  155
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja:  SAE J 1703 F
Pojemność [litr]:  5
Wysokość [mm]:  230
Rodzaj połączenia:  Kanister
Długość [mm]:  300
Specyfikacja:  ISO 4925
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Ciężar [kg]:  4,72
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Do 100 dni na zwrot
303,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0235
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0235
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 3
Pojemność [litr]:  0,5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Punkt wrzenia [°C]:  180
Ciężar [kg]:  0,6
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja:  SAE J 1703 / J 1704
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Specyfikacja:  ISO 4925 Class 4
Długość [mm]:  96
Wysokość [mm]:  172
Szerokość [mm]:  58,0
Rodzaj połączenia:  Butelka
Ciężar [kg]:  0,608
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0236
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0236
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja:  ISO 4925 Class 4
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 3
Długość [mm]:  60
Specyfikacja:  SAE J 1703 / J 1704
Ciężar [kg]:  1,15
Wysokość [mm]:  225
Pojemność [litr]:  1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Szerokość [mm]:  115,0
Punkt wrzenia [°C]:  180
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Ciężar [kg]:  1,4
Do 100 dni na zwrot
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0075
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0075
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja:  SAE J 1703 F
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Szerokość [mm]:  115,0
Ciężar [kg]:  1,15
Długość [mm]:  60
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  1
Punkt wrzenia [°C]:  155
Specyfikacja:  ISO 4925
Wysokość [mm]:  225
Jakosć:  DOT 4
Ciężar [kg]:  1,4
Do 100 dni na zwrot
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0237
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0237
Jednostka:
szt
Punkt wrzenia [°C]:  180
Ciężar [kg]:  4,72
Rodzaj połączenia:  Kanister
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Specyfikacja:  ISO 4925 Class 4
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Szerokość [mm]:  115,0
Długość [mm]:  300
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja:  SAE J 1703 / J 1704
Wysokość [mm]:  230
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 3
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Do 100 dni na zwrot
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze