Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VAICO do Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05)

Turbosprężarka ELRING Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) AJUSA
Turbosprężarka DRI Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) SIDAT
Turbosprężarka TMI Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) TOPRAN
Turbosprężarka VAICO Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TSI nadwozie zamknięte / kombi 86KM, 63kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) VICTOR REINZ
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-7908
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-7908
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód powrotu
Do 100 dni na zwrot
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-7901
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-7901
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
323,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze