Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SIDAT do Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03)

Turbosprężarka TOPRAN Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) TOPRAN
Turbosprężarka ELRING Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) ELRING
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka AJUSA Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) AJUSA
Turbosprężarka DRI Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) FA1
Turbosprężarka GARRETT Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) GARRETT
Turbosprężarka GLASER Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) GLASER
Turbosprężarka HOFFER Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) TMI
Turbosprężarka VAICO Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.03) VICTOR REINZ
Producent:SIDAT

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.1265
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.1265
Dla numeru OE:  045253019LX*
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.331
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.331
Dla numeru OE:  720243-0001
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.2132
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.2132
Dla numeru artykułu:  47.2132
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.343
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.343
Dla numeru OE:  733783-0004
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.344
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.344
Dla numeru OE:  733783-0007
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
49.080
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
49.080
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.1179
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.1179
Dla numeru OE:  8200459492A
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.812
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.812
Jakosć:  OE EQUIVALENT
Parzyste numery artykułów:  49.080
Dla numeru OE:  045253019G
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze