Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12)

Turbosprężarka TOPRAN Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) TOPRAN
Turbosprężarka FA1 Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) FA1
Turbosprężarka NISSENS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) GK
Turbosprężarka HEPU Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NPS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) NPS
Turbosprężarka NRF Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) NRF
Turbosprężarka OEM Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) TRISCAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VAICO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) VAICO
Turbosprężarka VEMO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) VICTOR REINZ

69 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
600079
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
600079
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Specyfikacja:  VNT / VTG
Do 100 dni na zwrot
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
660079
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
660079
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Specyfikacja:  VNT / VTG
Do 100 dni na zwrot
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
336079
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
336079
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Specyfikacja:  VNT / VTG
Do 100 dni na zwrot
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
106079
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
106079
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Specyfikacja:  VNT / VTG
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6500581
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
6500581
Dla numeru OE:  03L253010G
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6700065
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
6700065
Tryb pracy:  Pneumatyczny
Dla numeru OE:  03L253056FX*
Do 100 dni na zwrot
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
XELV169
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
XELV169
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDR470
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
FDR470
Ciężar [kg]:  0,100
Tryb pracy:  Elektryczny
Ciężar netto [kg]:  0,206
Do 100 dni na zwrot
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
045205N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
045205N
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar [kg]:  10,69
Długożć opakowania [cm]:  39
Szerokość opakowania [cm]:  38
Wysokość opakowania [cm]:  38,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze