Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TOPRAN do Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11)

Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) NISSENS
Turbosprężarka NPS Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) NPS
Turbosprężarka NRF Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) NRF
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) TRISCAN
Turbosprężarka TURBORAIL Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF VI (5K1) 1.4 TSI liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.10 - 2012.11) VICTOR REINZ
Producent:TOPRAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
117 512
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
117 512
Jednostka:
szt
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka stalowa
Materiał:  Blacha stalowa
Dopływ/Odpływ:  Dla przepływu wstecznego
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
117 383
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
117 383
Jednostka:
szt
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka stalowa
Materiał:  Blacha stalowa
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Grubość [mm]:  1,5
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze