Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SIDEM do Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07)

Układ Kierowniczy JP GROUP Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BENDIX Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) FAG
Układ Kierowniczy FLENNOR Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) NK
Układ Kierowniczy OCAP Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) URW
Układ Kierowniczy VEMA Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) sedan 128KM, 94kW, benzyna (1984.10 - 1987.07) VEMA
Producent:SIDEM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDEM
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
35034
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDEM
Kod:
35034
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Długość [mm]:  72
Wymiar gwintu:  FM14x1,5R
Wymiar stożka [mm]:  12,8
Rozmiar gwintu 1:  MM12x1,25R
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SIDEM
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
35035
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDEM
Kod:
35035
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Wymiar gwintu:  MM14x1,5R
Rozmiar gwintu 1:  MM14x1,5R
Długość przegub aksialny [mm]:  225
Tylko w połączeniu z:  NUT + RUBBER RING
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze