Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY do Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie)

Układ Kierowniczy FAST Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) FAST
Układ Kierowniczy MAXGEAR Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy KAMOKA Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy IPARTS Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy MOOG Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy A.B.S. Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METZGER Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOTUL Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OEM Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDAT Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) SIDAT
Układ Kierowniczy SIDEM Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRW Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) VAICO
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31213-SET-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
31213-SET-MS
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Gwint zewn. [mm]:  M10x1,25
Ilość na oś:  1
Parzyste numery artykułów:  31189-SET-MS
Ciężar netto [kg]:  0,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31189-SET-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
31189-SET-MS
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Gwint zewn. [mm]:  M10x1,25
Ilość na oś:  1
Parzyste numery artykułów:  31213-SET-MS
Ciężar netto [kg]:  0,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31213-PCS-MS
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
31213-PCS-MS
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Gwint zewn. [mm]:  M10x1,25
Ilość na oś:  1
Ciężar netto [kg]:  0,5
Ciężar brutto [kg]:  0,51
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze