Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY do Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10)

Układ Kierowniczy TRW Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) TRW
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) FAG
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) CEVAM
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) DYS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) FAST
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) KAWE
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) MONROE
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) SASIC
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 204 Break 1.3 D Kombi 45KM, 33kW, olej napędowy (1973.01 - 1977.10) VAICO
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
12070-SET-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
12070-SET-MS
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Ilość na oś:  2
Ciężar netto [kg]:  0,31
Ciężar brutto [kg]:  0,34
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze