Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY do Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08)

Układ Kierowniczy 555 Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) SWAG
Układ Kierowniczy FEBEST Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) FEBEST
Układ Kierowniczy A.B.S. Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) AISIN
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAG Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) IPARTS
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy KYB Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) KYB
Układ Kierowniczy LENCO Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MEYLE Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) NK
Układ Kierowniczy NPS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) NPS
Układ Kierowniczy NTY Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) OYODO
Układ Kierowniczy RTS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) RTS
Układ Kierowniczy SAKURA Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) SAKURA
Układ Kierowniczy SIDEM Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) TMI
Układ Kierowniczy TRW Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) URW
Układ Kierowniczy VEMA Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) VEMA
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11906-PCS-MS
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
11906-PCS-MS
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Długość [mm]:  84
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x1,5
Ilość na oś:  2
Ciężar netto [kg]:  0,35
Ciężar brutto [kg]:  0,38
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze