Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO do Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HITACHI Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HITACHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek AS-PL Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) AS-PL
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ESEN SKV Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ESEN SKV
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek FEBI BILSTEIN Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FEBI BILSTEIN
Cewka zapłonowa / zespół cewek HART Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HART
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek SWAG Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SWAG
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.4 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VEMO
Producent:VEMO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V10-70-0048
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-70-0048
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez cewki
Ciężar [kg]: 0,16193
Szerokość opakowania [cm]: 4,9
Szerokość opakowania [cm]: 6,54
Wysokość opakowania [cm]: 2,92
Wysokość opakowania [cm]: 9,2
Głębokość opakowania [cm]: 9
Głębokość opakowania [cm]: 7,43
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 368,00 zł
188,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V10-70-0052
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-70-0052
Jednostka:
sztuka
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Ilość połączeń: 2
Ilość montowana w aucie: 1
Napięcie [V]: 12
Ciężar [kg]: 0,884
Szerokość opakowania [cm]: 8,8
Wysokość opakowania [cm]: 8,2
Głębokość opakowania [cm]: 14,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 445,00 zł
234,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V10-70-0072
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-70-0072
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 85
Szerokość [mm]: 80
Wysokość [mm]: 99
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Napięcie [V]: 12
Ciężar [kg]: 0,88607
Szerokość opakowania [cm]: 8,8
Wysokość opakowania [cm]: 8,2
Głębokość opakowania [cm]: 14,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 454,00 zł
239,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V20-70-0019
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V20-70-0019
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze