Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Hyundai i20 I (PB, PBT) 1.4 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2008.09 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe ASHIKA Hyundai i20 I (PB, PBT) 1.4 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) ASHIKA
Koło zamachowe JAPANPARTS Hyundai i20 I (PB, PBT) 1.4 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) JAPANPARTS
Koło zamachowe JAPKO Hyundai i20 I (PB, PBT) 1.4 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) JAPKO
Koło zamachowe OYODO Hyundai i20 I (PB, PBT) 1.4 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) OYODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OYODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91M0317-OYO
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OYODO
Kod:
91M0317-OYO
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 696,00 zł
376,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-0K-K04
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
91-0K-K04
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 271
Średnica obudowy [mm]: 215
Średnica wewnętrzna [mm]: 15
Wysokość [mm]: 28
Wersja silnika: Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 984,00 zł
562,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91K04
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
91K04
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 271
Średnica obudowy [mm]: 215
Średnica wewnętrzna [mm]: 15
Wysokość [mm]: 28
Wersja silnika: Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1031,00 zł
589,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPANPARTS
4.3 (3 ocen)
Kod produktu:
VL-K04
niedostępny
4.3 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
VL-K04
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 271
Średnica obudowy [mm]: 215
Średnica wewnętrzna [mm]: 15
Wysokość [mm]: 28
Wersja silnika: Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1248,00 zł
734,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze