Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Opel CASCADA (W13) 2.0 CDTI (67) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2013.04 - 2015.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe SCHAEFFLER LUK Opel CASCADA (W13) 2.0 CDTI (67) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2013.04 - 2015.06) SCHAEFFLER LUK
Koło zamachowe AISIN Opel CASCADA (W13) 2.0 CDTI (67) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2013.04 - 2015.06) AISIN
Koło zamachowe SACHS Opel CASCADA (W13) 2.0 CDTI (67) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2013.04 - 2015.06) SACHS
Koło zamachowe VALEO Opel CASCADA (W13) 2.0 CDTI (67) kabriolet 194KM, 143kW, olej napędowy (2013.04 - 2015.06) VALEO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SACHS
4.9 (90 ocen)
Kod produktu:
2294 001 998
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (90 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
2294 001 998
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 240
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2204,00 zł
1336,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

SCHAEFFLER LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0630 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER LUK
Kod:
415 0630 10
Jednostka:
sztuka
Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zestawem śrubowym
Liczba otworów do mocowania: 6
Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 17
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 5
Maks. luz pochylenia [mm]: 2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3236,00 zł
2157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SCHAEFFLER LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0122 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER LUK
Kod:
411 0122 10
Jednostka:
sztuka
Liczba śrub: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDE-MB16
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
FDE-MB16
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4481,00 zł
2987,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VALEO
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
836178
niedostępny
4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836178
Jednostka:
sztuka
Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Dla producenta koła zamachowego: SACHS
Średnica [mm]: 240
Liczba otworów do mocowania: 8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zestawem śrubowym
Ciężar [kg]: 12,59
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5073,00 zł
3382,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze