Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K) liftback 139KM, 102kW, benzyna (2006.09 - 2014.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe AISIN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K) liftback 139KM, 102kW, benzyna (2006.09 - 2014.12) AISIN
Koło zamachowe KAWE Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K) liftback 139KM, 102kW, benzyna (2006.09 - 2014.12) KAWE
Koło zamachowe NPS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K) liftback 139KM, 102kW, benzyna (2006.09 - 2014.12) NPS
Koło zamachowe SACHS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K) liftback 139KM, 102kW, benzyna (2006.09 - 2014.12) SACHS
Koło zamachowe SCHAEFFLER LUK Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K) liftback 139KM, 102kW, benzyna (2006.09 - 2014.12) SCHAEFFLER LUK

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHAEFFLER LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0409 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER LUK
Kod:
415 0409 10
Jednostka:
sztuka
Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania: 6
Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 17
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 6
Maks. luz pochylenia [mm]: 2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3109,00 zł
1943,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDN-912
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
FDN-912
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5181,00 zł
3454,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SACHS
4.9 (90 ocen)
Kod produktu:
2294 501 187
niedostępny
4.9 (90 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
2294 501 187
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zestawu śrubowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4707,00 zł
3138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF555
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF555
Jednostka:
sztuka
Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania: 6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 6849,00 zł
4566,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N205N23
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
N205N23
Liczba otworów do mocowania: 6
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze