Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Nadwozie FEBEST do Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Nadwozie AMS-OSRAM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) AMS-OSRAM
Nadwozie HELLA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HELLA
Nadwozie BOSCH Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BOSCH
Nadwozie PHILIPS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) PHILIPS
Nadwozie NARVA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NARVA
Nadwozie IPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) IPARTS
Nadwozie NEOLUX® Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NEOLUX®
Nadwozie VALEO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) VALEO
Nadwozie MAXGEAR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAXGEAR
Nadwozie VEMO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) VEMO
Nadwozie TUNGSRAM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TUNGSRAM
Nadwozie BLIC Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BLIC
Nadwozie VAN WEZEL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) VAN WEZEL
Nadwozie ABAKUS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ABAKUS
Nadwozie ALKAR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ALKAR
Nadwozie HART Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HART
Nadwozie MAGNETI MARELLI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAGNETI MARELLI
Nadwozie AKRON-MALÒ Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) AKRON-MALÒ
Nadwozie AUTOMEGA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) AUTOMEGA
Nadwozie BUGIAD Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BUGIAD
Nadwozie DELPHI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) DELPHI
Nadwozie DIEDERICHS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) DIEDERICHS
Nadwozie EIBACH Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) EIBACH
Nadwozie ERA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ERA
Nadwozie ESEN SKV Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ESEN SKV
Nadwozie EUROREPAR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) EUROREPAR
Nadwozie FA1 Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) FA1
Nadwozie FAE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) FAE
Nadwozie FEBEST Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) FEBEST
Nadwozie FEBI BILSTEIN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) FEBI BILSTEIN
Nadwozie HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Nadwozie HOFFER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HOFFER
Nadwozie JOHNS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) JOHNS
Nadwozie JP GROUP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) JP GROUP
Nadwozie JPN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) JPN
Nadwozie KAMOKA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KAMOKA
Nadwozie KAWE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KAWE
Nadwozie KILEN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KILEN
Nadwozie KLOKKERHOLM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KLOKKERHOLM
Nadwozie KRAFT AUTOMOTIVE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Nadwozie LESJÖFORS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) LESJÖFORS
Nadwozie LUCAS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) LUCAS
Nadwozie MAGNUM TECHNOLOGY Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAGNUM TECHNOLOGY
Nadwozie MAPCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAPCO
Nadwozie MEAT & DORIA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MEAT & DORIA
Nadwozie METALCAUCHO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) METALCAUCHO
Nadwozie METZGER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) METZGER
Nadwozie MEYLE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MEYLE
Nadwozie MONROE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MONROE
Nadwozie NK Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NK
Nadwozie NPS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NPS
Nadwozie NTY Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NTY
Nadwozie OEM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) OEM
Nadwozie OPTIMAL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) OPTIMAL
Nadwozie PILKINGTON Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) PILKINGTON
Nadwozie POLCAR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) POLCAR
Nadwozie PRASCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) PRASCO
Nadwozie QUINTON HAZELL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) QUINTON HAZELL
Nadwozie SIDAT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SIDAT
Nadwozie STABILUS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) STABILUS
Nadwozie SWAG Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SWAG
Nadwozie TOPRAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TOPRAN
Nadwozie TRISCAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TRISCAN
Nadwozie TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Nadwozie TYC Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TYC
Nadwozie VAICO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) VAICO
Nadwozie VEMA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) VEMA
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDD-CB3
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
FDD-CB3
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,025
Długożć opakowania [cm]: 4,4
Szerokość opakowania [cm]: 2,4
Wysokość opakowania [cm]: 2,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Nadwozie

Wibracje nadwozia. Co zrobić, gdy nadwozie drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. II. Drgania całego nadwozia

Drgania rozchodzące się po całym nadwoziu samochodowym to niedobry sygnał. A jest to sygnał niedobry zarówno przez to, że długotrwałe wibracje prowadzą do szeregu mniejszych i większych awarii, jak i dlatego, że ich przyczyny czasem naprawdę trudno jest zidentyfikować. Zwłaszcza jeśli są to drgania odczuwalne przede wszystkim nie na kierownicy, nie na hamulcu, ale właśnie na nadwoziu.

czytaj więcej >
Zabezpieczenie lakieru samochodowego przed uszkodzeniami

Szybkie i niedrogie sposoby na zabezpieczenie karoserii przed drobnymi uszkodzeniami

Piach i drobny żwir zalegający na naszych drogach grubą warstwą to jeden z nieodłącznych elementów okresu przejściowego pomiędzy zimą i wiosną. Małe i twarde drobinki wystrzeliwujące spod kół jadących przed nami aut rysują powierzchnię lakieru, matowiąc go i przyśpieszając jego starzenie. Czy zjawisku temu można jakoś zapobiec? Można i to zaskakująco niskim kosztem.

czytaj więcej >
Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?

Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?

Podczas zakupu używanego samochodu zdarzają się takie sytuacje, że oglądając wybrane auto zauważamy pewne nieprawidłowości w dopasowaniu do siebie poszczególnych elementów karoserii. Naszą pierwszą myślą jest wówczas podejrzenie nieudolnie przeprowadzonej naprawy blacharskiej. Prawna może okazać się jedna zupełnie inna.

czytaj więcej >
Jak prawidłowo dbać o dach i plastikową szybę kabrioletu?

Jak prawidłowo dbać o dach i plastikową szybę kabrioletu?

Wprawdzie kabriolety w naszym klimacie nie są autami szczególnie popularnymi, jednak coraz częściej można spotkać je na polskich drogach. Rozkładany dach kabrioletu, ze względu na swoją budowę i użyte materiały, wymaga specjalnego podejścia do jego konserwacji. Bez niej w ciągu kilku lat może ulec poważnym i kosztownym w naprawie uszkodzeniom. Jak prawidłowo dbać o dach kabrioletu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze