Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu do Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER Porsche 911 2.3 E coupe 165KM, 121kW, benzyna (1971.08 - 1973.12) ROULUNDS RUBBER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
CT561
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
CT561
Jednostka:
sztuka
Ilość zębów: 80
Długożć opakowania [cm]: 25,5
Szerokość opakowania [cm]: 16
Wysokość opakowania [cm]: 3
Ciężar [kg]: 0,093
Podział zębów: 9,525
Szerokość [mm]: 16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

ROULUNDS RUBBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RR1413
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ROULUNDS RUBBER
Kod:
RR1413
Ilość zębów: 80
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pasek rozrządu

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >
Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze