Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy MASTER-SPORT GERMANY do Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Płyn chłodniczy IPARTS Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) IPARTS
Płyn chłodniczy K2 Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) K2
Płyn chłodniczy MAXGEAR Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) MAXGEAR
Płyn chłodniczy BORYGO Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) BORYGO
Płyn chłodniczy MOJE AUTO Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) MOJE AUTO
Płyn chłodniczy PRESTONE Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) PRESTONE
Płyn chłodniczy MOBIL MEDIC Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) MOBIL MEDIC
Płyn chłodniczy FEBI BILSTEIN Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Płyn chłodniczy VALEO Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) VALEO
Płyn chłodniczy TOTAL Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) TOTAL
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy HEPU Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) HEPU
Płyn chłodniczy SWAG Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) SWAG
Płyn chłodniczy VOLKSWAGEN Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) VOLKSWAGEN
Płyn chłodniczy WERTTEILE Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) WERTTEILE
Płyn chłodniczy AISIN Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) AISIN
Płyn chłodniczy AMTRA Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) AMTRA
Płyn chłodniczy ATAS Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) ATAS
Płyn chłodniczy CASTROL Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) CASTROL
Płyn chłodniczy ELF Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) ELF
Płyn chłodniczy EUROL Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) EUROL
Płyn chłodniczy FUCHS Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) FUCHS
Płyn chłodniczy G4 Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) G4
Płyn chłodniczy GM Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) GM
Płyn chłodniczy GULF Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) GULF
Płyn chłodniczy MASTER-SPORT GERMANY Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) MASTER-SPORT GERMANY
Płyn chłodniczy MOBIL Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) MOBIL
Płyn chłodniczy MOTUL Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) MOTUL
Płyn chłodniczy OEM Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) OEM
Płyn chłodniczy ORGANIKA Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) ORGANIKA
Płyn chłodniczy ORLEN Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) ORLEN
Płyn chłodniczy PARAFLU Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) PARAFLU
Płyn chłodniczy PETRYGO Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) PETRYGO
Płyn chłodniczy SCT - MANNOL Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) SCT - MANNOL
Płyn chłodniczy SHELL Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) SHELL
Płyn chłodniczy SPECOL Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) SPECOL
Płyn chłodniczy TEXACO Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) TEXACO
Płyn chłodniczy VACARO Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) VACARO
Płyn chłodniczy VAICO Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) VAICO
Płyn chłodniczy VALVOLINE Citroën JUMPER Skrzynia 2.2 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2016.12) VALVOLINE
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91301G112
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
91301G112
Pojemność [l]: 1,5
Rodzaj połączenia: Butelka
Kolor: Zielony
Ciężar netto [kg]: 1,8
Ciężar brutto [kg]: 1,8
Zakres temperatury [°C]: -36
Specyfikacja: G11
Specyfikacja: BS 6580
Specyfikacja: ASTM D 1384
Specyfikacja: TL 774- C (VW)
Specyfikacja: STN 66 8910
Specyfikacja: PN-C-4007:2000
Specyfikacja: F300-F0GG-V004-G6XU
Do 100 dni na zwrot
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91301G122
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
91301G122
Pojemność [l]: 1,5
Rodzaj połączenia: Butelka
Kolor: Czerwony
Ciężar netto [kg]: 1,75
Ciężar brutto [kg]: 1,75
Specyfikacja: PN-C-40007
Specyfikacja: ASTM D5931-13
Specyfikacja: ASTM D1287-11
Specyfikacja: PN 93/C-40008-05
Specyfikacja: PN-C-4008-06:1993/AZ
Specyfikacja: 2600-Y05W-500M-4JHW
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

Czy płyny do chłodnic można mieszać? Czy kolor płynów ma znaczenie?

Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?

Czy można mieszać ze sobą dwa różne płyny chłodnicze? O czym informuje nas kolor takiego płynu? Z czym mieszać koncentrat płynu do chłodnic i dlaczego? Na te i inne pytania naszych klientów postaramy się w tym poradniku odpowiedzieć.

czytaj więcej >
FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze