Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy RAVENOL do Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Płyn chłodniczy IPARTS Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) IPARTS
Płyn chłodniczy K2 Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) K2
Płyn chłodniczy BORYGO Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BORYGO
Płyn chłodniczy MOJE AUTO Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MOJE AUTO
Płyn chłodniczy MOTUL Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MOTUL
Płyn chłodniczy PRESTONE Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) PRESTONE
Płyn chłodniczy MOBIL MEDIC Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MOBIL MEDIC
Płyn chłodniczy FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Płyn chłodniczy VALEO Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) VALEO
Płyn chłodniczy TOTAL Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) TOTAL
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy HEPU Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) HEPU
Płyn chłodniczy SWAG Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SWAG
Płyn chłodniczy VOLKSWAGEN Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) VOLKSWAGEN
Płyn chłodniczy WERTTEILE Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) WERTTEILE
Płyn chłodniczy AISIN Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) AISIN
Płyn chłodniczy AMTRA Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) AMTRA
Płyn chłodniczy ATAS Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ATAS
Płyn chłodniczy CASTROL Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) CASTROL
Płyn chłodniczy ELF Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ELF
Płyn chłodniczy EUROL Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) EUROL
Płyn chłodniczy FUCHS Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FUCHS
Płyn chłodniczy G4 Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) G4
Płyn chłodniczy GM Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) GM
Płyn chłodniczy GULF Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) GULF
Płyn chłodniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Płyn chłodniczy MEYLE Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MEYLE
Płyn chłodniczy MOBIL Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MOBIL
Płyn chłodniczy OEM Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) OEM
Płyn chłodniczy ORGANIKA Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ORGANIKA
Płyn chłodniczy ORLEN Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ORLEN
Płyn chłodniczy PARAFLU Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) PARAFLU
Płyn chłodniczy PETRYGO Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) PETRYGO
Płyn chłodniczy RAVENOL Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) RAVENOL
Płyn chłodniczy SCT - MANNOL Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Płyn chłodniczy SHELL Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SHELL
Płyn chłodniczy SPECOL Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SPECOL
Płyn chłodniczy TEXACO Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) TEXACO
Płyn chłodniczy VACARO Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) VACARO
Płyn chłodniczy VAICO Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) VAICO
Płyn chłodniczy VALVOLINE Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2010.07 - obecnie) VALVOLINE
Producent:RAVENOL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RAVENOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1410112
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1410112
Jednostka:
sztuka
Cecha chemiczna: Bez silikatu
Przewyższa specyfikację: K�hlmittel, OAT
Przewyższa specyfikację: GM 6277M
Specyfikacja: Ford 1336797
Specyfikacja: Ford 1336807
Specyfikacja: Ford 1365305
Specyfikacja: Ford WSS-M97B44-D
Specyfikacja: Jaguar JLM 209722
Specyfikacja: STJLR 651.5003
Specyfikacja: Land Rover STC50529
Specyfikacja: MAN 324 SNF
Specyfikacja: MB 325.3
Specyfikacja: MB 326.3 (Premix)
Specyfikacja: Mitsubishi 0103044
Specyfikacja: Mitsubishi 0103045
Specyfikacja: Mitsubishi MZ311986
Specyfikacja: Opel/GM 6277 M
Specyfikacja: Opel/GM B0401065
Specyfikacja: Porsche
Specyfikacja: Toyota 00272-1LLAC
Specyfikacja: Toyota 08889-00115
Specyfikacja: Toyota 08889-01005
Specyfikacja: Toyota 08889-80014
Specyfikacja: Toyota 08889-80015
Specyfikacja: VOLVO 9437650
Specyfikacja: VOLVO 9437651
Specyfikacja: VOLVO VCS
Specyfikacja: VW G 012 A8F M1
Specyfikacja: VW G 012 A8F M8
Specyfikacja: VW G 012 A8F M9
Specyfikacja: VW TL 774-F
Specyfikacja: VW/Audi TL 774-D
Do 100 dni na zwrot
2925,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

Czy płyny do chłodnic można mieszać? Czy kolor płynów ma znaczenie?

Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?

Czy można mieszać ze sobą dwa różne płyny chłodnicze? O czym informuje nas kolor takiego płynu? Z czym mieszać koncentrat płynu do chłodnic i dlaczego? Na te i inne pytania naszych klientów postaramy się w tym poradniku odpowiedzieć.

czytaj więcej >
FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze