Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa do Honda LEGEND III (KA) 3.5 i 24V (KA9) sedan 205KM, 151kW, benzyna (1996.02 - 1997.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Honda LEGEND III (KA) 3.5 i 24V (KA9) sedan 205KM, 151kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Honda LEGEND III (KA) 3.5 i 24V (KA9) sedan 205KM, 151kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Honda LEGEND III (KA) 3.5 i 24V (KA9) sedan 205KM, 151kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) AISIN
Pompa hamulcowa ASHIKA Honda LEGEND III (KA) 3.5 i 24V (KA9) sedan 205KM, 151kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) ASHIKA
Pompa hamulcowa JAPKO Honda LEGEND III (KA) 3.5 i 24V (KA9) sedan 205KM, 151kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) JAPKO
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Honda LEGEND III (KA) 3.5 i 24V (KA9) sedan 205KM, 151kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa LPR Honda LEGEND III (KA) 3.5 i 24V (KA9) sedan 205KM, 151kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) LPR
Pompa hamulcowa NIPPARTS Honda LEGEND III (KA) 3.5 i 24V (KA9) sedan 205KM, 151kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) NIPPARTS
Pompa hamulcowa SAMKO Honda LEGEND III (KA) 3.5 i 24V (KA9) sedan 205KM, 151kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) SAMKO

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
68422
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
68422
Jednostka:
sztuka
Otwór - śr. 1 [mm]: 16
Gwint wewnętrzny [mm]: 11
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 384,00 zł
196,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1631
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1631
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 25,4
Wymiar gwintu: 12 x 1 (1)
Materiał: Aluminium
Dla numeru artykułu: 1631
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 629,00 zł
340,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
68-04-422
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
68-04-422
Jednostka:
sztuka
Otwór - śr. 1 [mm]: 16
Gwint wewnętrzny [mm]: 11
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 778,00 zł
432,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAVO PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BMC-2037
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
BMC-2037
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 26
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze zbiornikiem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 996,00 zł
569,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
71141
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
71141
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka 1 [mm]: 25,4
Rozmiar gwintu 1: 1x M10x1.0
Rozmiar gwintu 2: 1x M12x1.0
Materiał: Aluminium
Liczba otworów do mocowania: 2
Ilość połączeń: 2
Ciężar [kg]: 0,94
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1552,00 zł
913,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NIPPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N3104088
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NIPPARTS
Kod:
N3104088
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 25,4
Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M12x1,0
Gwint wewnętrzny 2 [mm]: M10x1,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1569,00 zł
923,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P21673
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P21673
Wymiar gwintu: 12 x 1 (1)
Materiał: Aluminium
Wymiar gwintu: 10 X 1 (1)
Średnica tłoka [mm]: 25,4
Do 100 dni na zwrot
ABE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C94030ABE
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C94030ABE
Do 100 dni na zwrot
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MH-046
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
MH-046
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze