Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) METZGER
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) TRW
Pompa hamulcowa VEMO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2002.07 - 2007.08) VEMO
Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4008447
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4008447
Średnica 1 [mm]: 20,6
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Ilość połączeń: 4
Średnica [mm]: 25,4
Ograniczenia producenta: ATE
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze