Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRISCAN do Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) BREMBO
Pompa hamulcowa ERT Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) LPR
Pompa hamulcowa MAXGEAR Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) MAXGEAR
Pompa hamulcowa MEYLE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz T1 Autobus (602) 308 D 2.3 Autobus 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.05 - 1996.02) TRISCAN
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8130 23106
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8130 23106
Średnica [mm]: 25,40
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze