Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) AISIN
Pompa hamulcowa ASHIKA Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) ASHIKA
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) GIRLING
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) JAPKO
Pompa hamulcowa JPN Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) JPN
Pompa hamulcowa KAWE Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) LPR
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) NPS
Pompa hamulcowa REMSA Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW, benzyna (1987.11 - 1992.10) TRW
Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM1213
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1213
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 24
Materiał: Żeliwo
Materiał: Żeliwo szare
System hamulcowy: NABCO
Rodzaj połączenia: Pudełko
Długożć opakowania [cm]: 22,5
Szerokość opakowania [cm]: 15,6
Wysokość opakowania [cm]: 11
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1017,00 zł
581,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze