Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DJ PARTS Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HART Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) HART
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) JP GROUP
Pompa hamulcowa KAMOKA Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa LPR Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i liftback 88KM, 65kW, benzyna (1991.05 - 1996.12) VIKA
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PMF480
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMF480
Jednostka:
sztuka
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Ilość połączeń: 4
Ograniczenia producenta: ATE
Średnica 1 [mm]: 20,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 399,00 zł
210,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PMH969
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMH969
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: ATE
Średnica [mm]: 22,2
Ilość połączeń: 2
Wymiar gwintu: M10x1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1658,00 zł
1005,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PMK645
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMK645
Jednostka:
sztuka
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Ilość połączeń: 2
Średnica tłoka [mm]: 23,81
Ograniczenia producenta: ATE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1739,00 zł
1054,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze