Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Dacia DUSTER (HM_) 1.6 SCe 115 (HMM1) SUV 115KM, 84kW, benzyna (2017.10 - obecnie) URW
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1225
dostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1225
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta: TRW
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Długość całkowita [mm]: 1446,7
Liczba otworów do mocowania: 2
Rozstaw srub mocujących: 307
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego: M16x1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego: M18x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2448,00 zł
1530,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze