Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) liftback 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) URW
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP620
niedostępny
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP620
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy: Hydrauliczny
Długość całkowita [mm]: 1153
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 28
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 17,5
Suw [mm]: 133,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2462,00 zł
1539,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP978
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP978
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]: 1200
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Suw [mm]: 131
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2651,00 zł
1657,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze