Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER do Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) HENGST FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MAHLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz KLASA G (W463) G 320 CDI (463.340, 463.341, 463.343) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) VAICO
Producent:HENGST FILTER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HENGST FILTER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E26H
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E26H
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 81
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 35
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 35
Wysokość [mm]: 26
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze