Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 sedan 132KM, 97kW, benzyna (1997.03 - 2001.05) VAICO
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP185
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP185
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: PSA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]: 1204
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 40
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 18,5
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: O przekroju kwadratowym
Rozstaw srub mocujących: 190
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2114,00 zł
1281,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP691
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP691
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: TRW
Ograniczenia producenta: PSA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy: Hydrauliczny
Technika połączeń: unverzahnt
Długość całkowita [mm]: 1200
Rozstaw srub mocujących: 190
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Bez zazębienia
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 41
Długość przegub aksialny [mm]: 291
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14x1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego: M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2512,00 zł
1570,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR260
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR260
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber: 6
Średnica koła pasowego [mm]: 107
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]: 32
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]: 16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]: 16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 984,00 zł
562,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze