Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów FEBEST do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Skrzynia Biegów ELRING Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) ELRING
Skrzynia Biegów AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) AJUSA
Skrzynia Biegów BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) BORG & BECK
Skrzynia Biegów DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Skrzynia Biegów FEBEST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) FEBEST
Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów METZGER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) METZGER
Skrzynia Biegów NTY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) NTY
Skrzynia Biegów PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) PIERBURG
Skrzynia Biegów SACHS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) SACHS
Skrzynia Biegów SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) SWAG
Skrzynia Biegów TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) TOPRAN
Skrzynia Biegów VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) VAICO
Skrzynia Biegów ZF Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.01 - obecnie) ZF
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BZM-2059ATR
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
BZM-2059ATR
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0,556
Długożć opakowania [cm]: 12,6
Szerokość opakowania [cm]: 11,5
Wysokość opakowania [cm]: 8,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 367,00 zł
187,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

FAQ: Olej w skrzyni biegów - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Wokół oleju przekładniowego w ciągu ostatnich kilkunastu lat narosła cała masa mitów i nieporozumień. Mity te dotyczą konieczności wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów, sposobów, w jaki należałoby taką wymianę przeprowadzić oraz czasu, po jakim miałaby nastąpić. Jak wyglądają fakty związane z każdym z tych tematów?

czytaj więcej >
Kontrolka Shift w aucie. Co oznacza? Czy warto "słuchać" wskaźnika GSI zmiany biegu?

Co oznacza kontrolka Shift w aucie? Czy warto zwracać uwagę na wskaźnik zmiany biegu?

Spotkaliście się kiedyś z sytuacją, w której próbowaliście komuś ułatwić życie, lecz ten ktoś najzwyczajniej to ignorował? Producenci aut wyposażający swoje modele we wskaźniki zmiany biegu, czyli popularne kontrolki „Shift”, spotykają się z tym bez przerwy. Dlaczego?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Audi S-tronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Skrzynia biegów Audi S-tronic. Co warto wiedzieć o jej naprawie i kosztach eksploatacji?

Nawet najnowocześniejsze konstrukcje mogą okazać się nietrafionym wyborem, jeśli okażą się podatne na awarie, a przy tym drogie w utrzymaniu. Czy dokładnie tak stało się z supernowoczesnymi skrzyniami biegów S-tronic montowanymi w modelach Audi?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Sportshift - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Różne oblicza skrzyni biegów Sportshift. Z czym tak naprawdę mamy tu do czynienia? Jak wygląda eksploatacja Sportshift?

Dla zdecydowanej większości kierowców skrzynia biegów Sportshift jest po prostu kolejną wersją dość popularnej przekładni półautomatycznej. Gdy jednak ktoś zaczyna bardziej interesować się tematem, może wpaść w niemałą dezorientację. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze