Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów ORIGINAL IMPERIUM do Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów BGA Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) BGA
Skrzynia Biegów BORG & BECK Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Skrzynia Biegów DYS Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) DYS
Skrzynia Biegów HENGST FILTER Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) HENGST FILTER
Skrzynia Biegów LEMFÖRDER Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Skrzynia Biegów METZGER Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) METZGER
Skrzynia Biegów MEYLE Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) MEYLE
Skrzynia Biegów ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Skrzynia Biegów SACHS Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) SACHS
Skrzynia Biegów SWAG Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) SWAG
Skrzynia Biegów TRISCAN Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Skrzynia Biegów VAICO Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) VAICO
Skrzynia Biegów VAN WEZEL Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) VAN WEZEL
Skrzynia Biegów ZF Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) ZF
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
610062
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
610062
Masa [g]: 531
Dla numeru OE: A2052405300
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów Touchtronic III (Aston Martin) - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Jak spisuje się skrzynia biegów Touchtronic III w samochodach Aston Martin? Co dzięki niej zyskuje ulubione auto Jamesa Bonda?

Szczęśliwcy, którzy mogą poważnie myśleć o zakupie samochodu marki Aston Martin, z całą pewnością powinni wziąć pod uwagę flagowe modele tego brytyjskiego producenta – modele, w których montowano m.in. skrzynię biegów Touchstone III. Co warto wiedzieć o tej przekładni?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Selespeed, Dualogic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?

Manualne skrzynie biegów są sprawdzone, lekki i trwałe. Z kolei przekładnie automatyczne zapewniają bardzo duży komfort jazdy zwłaszcza w warunkach miejskich. Jak pogodzić oba te rozwiązania? Tworząc skrzynie półautomatyczne w rodzaju Selespeed i Dualogic.

czytaj więcej >
FAQ: Olej w skrzyni biegów - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Wokół oleju przekładniowego w ciągu ostatnich kilkunastu lat narosła cała masa mitów i nieporozumień. Mity te dotyczą konieczności wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów, sposobów, w jaki należałoby taką wymianę przeprowadzić oraz czasu, po jakim miałaby nastąpić. Jak wyglądają fakty związane z każdym z tych tematów?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Hyundai Shiftronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Co warto wiedzieć o skrzyni biegów Hyundai Shiftronic? Jak wygląda sprawa z jej naprawą i kosztami eksploatacji?

Gdy do użycia weszły skrzynie dwusprzęgłowe, wieszczono koniec klasycznych automatów. Wieszczono tak do czasu, aż zaczęły powstawać ośmiostopniowe przekładnie automatyczne w rodzaju skrzyni Shiftronic. Czy konstrukcje te zasługują na swoją opinię?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze