Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło KAWE do Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) ATE
Sprzęgło K2 Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) K2
Sprzęgło BREMBO Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) VALEO
Sprzęgło TRW Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) MINTEX
Sprzęgło SWAG Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) CASTROL
Sprzęgło VAICO Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) MOJE AUTO
Sprzęgło LUK Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) LUK
Sprzęgło ABE Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) ABE
Sprzęgło AKRON-MALÒ Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BENDIX Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) BENDIX
Sprzęgło BORSEHUNG Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) BORSEHUNG
Sprzęgło CIFAM Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) DELPHI
Sprzęgło ELF Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) FTE
Sprzęgło GIRLING Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) GULF
Sprzęgło HOFFER Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) HOFFER
Sprzęgło JURID Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) JURID
Sprzęgło KAWE Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) KAWE
Sprzęgło LPR Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) LPR
Sprzęgło MEAT & DORIA Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) MEAT & DORIA
Sprzęgło METELLI Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) METELLI
Sprzęgło MEYLE Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) RAVENOL
Sprzęgło SACHS Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) SACHS
Sprzęgło SAMKO Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) SAMKO
Sprzęgło SIDAT Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) SIDAT
Sprzęgło TEXACO Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) TEXACO
Sprzęgło TOPRAN Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) TOPRAN
Sprzęgło TOTAL Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) VALVOLINE
Sprzęgło VIKA Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2008.06 - 2010.05) VIKA
Producent:KAWE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF537
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF537
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z mechaniczną (automatyczną) skrzynią biegów
Rodzaj sprzęgła:  Dla sprzęgła mokrego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 8331,00 zł
5554,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M2482
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
M2482
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S3022
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
S3022
Otwór o śr[mm]:  19,05
Wymiar gwintu:  plug-in connect.sys.
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  SACHS
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMFS037
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMFS037
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze