Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia TEXACO do Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia IPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) IPARTS
Układ Chłodzenia K2 Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) K2
Układ Chłodzenia BORYGO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) BORYGO
Układ Chłodzenia PRESTONE Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) PRESTONE
Układ Chłodzenia MOJE AUTO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MOJE AUTO
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MAXGEAR
Układ Chłodzenia TOTAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) TOTAL
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) HEPU
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) VALEO
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) VOLKSWAGEN
Układ Chłodzenia ELRING Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) ELRING
Układ Chłodzenia SCHAEFFLER INA Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) SCHAEFFLER INA
Układ Chłodzenia WERTTEILE Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) WERTTEILE
Układ Chłodzenia BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) BOSCH
Układ Chłodzenia SWAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) SWAG
Układ Chłodzenia TOPRAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) TOPRAN
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) AJUSA
Układ Chłodzenia AMTRA Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) AMTRA
Układ Chłodzenia ATAS Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) ATAS
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) BORG & BECK
Układ Chłodzenia CASTROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) CASTROL
Układ Chłodzenia COMMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) COMMA
Układ Chłodzenia ELF Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) ELF
Układ Chłodzenia EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) EUROL
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FUCHS Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) FUCHS
Układ Chłodzenia G4 Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) G4
Układ Chłodzenia GK Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) GK
Układ Chłodzenia GM Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) GM
Układ Chłodzenia GULF Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) GULF
Układ Chłodzenia KAGER Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) KAGER
Układ Chłodzenia KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) KAMOKA
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MAPCO
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia MOBIL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MOBIL
Układ Chłodzenia OEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) OEM
Układ Chłodzenia ORGANIKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) ORGANIKA
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia ORLEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) ORLEN
Układ Chłodzenia PARAFLU Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) PARAFLU
Układ Chłodzenia PETROFF Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) PETROFF
Układ Chłodzenia PETRYGO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) PETRYGO
Układ Chłodzenia RAVENOL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SHELL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) SHELL
Układ Chłodzenia SNR Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) SNR
Układ Chłodzenia SPECOL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) SPECOL
Układ Chłodzenia TEXACO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) TEXACO
Układ Chłodzenia VACARO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) VACARO
Układ Chłodzenia VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) VAICO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) VEMO
Producent:TEXACO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXACO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
XLC+BHAVOLINE50/501L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXACO
Kod:
XLC+BHAVOLINE50/501L
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja: ASTM D3306
Specyfikacja: ASTM D4656
Specyfikacja: ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju: BS 6580
Zalecenie producenta oleju: Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju: DAF 74002
Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju: GM 6277M
Specyfikacja: JASO M325
Zalecenie producenta oleju: John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju: Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju: Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju: MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju: MB 326.3
Zalecenie producenta oleju: MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju: Renault Type D
Specyfikacja: SAE J1034
Zalecenie producenta oleju: STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju: Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju: VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju: VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TEXACO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
XLC+BHAVOLINE50/505L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXACO
Kod:
XLC+BHAVOLINE50/505L
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja: ASTM D3306
Specyfikacja: ASTM D4656
Specyfikacja: ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju: BS 6580
Zalecenie producenta oleju: Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju: DAF 74002
Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju: GM 6277M
Specyfikacja: JASO M325
Zalecenie producenta oleju: John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju: Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju: Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju: MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju: MB 326.3
Zalecenie producenta oleju: MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju: Renault Type D
Specyfikacja: SAE J1034
Zalecenie producenta oleju: STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju: Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju: VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju: VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TEXACO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
XLC+BHAVOLINE5L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXACO
Kod:
XLC+BHAVOLINE5L
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja: ASTM D3306
Specyfikacja: ASTM D4656
Specyfikacja: ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju: BS 6580
Zalecenie producenta oleju: Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju: DAF 74002
Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju: GM 6277M
Specyfikacja: JASO M325
Zalecenie producenta oleju: John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju: Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju: Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju: MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju: MB 326.3
Zalecenie producenta oleju: MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju: Renault Type D
Specyfikacja: SAE J1034
Zalecenie producenta oleju: STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju: Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju: VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju: VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 243,00 zł
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze