Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia PROTECHNIC do Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia AJUSA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DENCKERMANN Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) DENCKERMANN
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) DOLZ
Układ Chłodzenia ENERGY Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ENERGY
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ERA
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) GRAF
Układ Chłodzenia HART Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) HART
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) HEPU
Układ Chłodzenia JP GROUP Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) KAMOKA
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) KWP
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MAHLE
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) METELLI
Układ Chłodzenia MOTORAD Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MOTORAD
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SASIC Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) SASIC
Układ Chłodzenia THERMOTEC Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) VEMO
Producent:PROTECHNIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRW0457
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRW0457
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze