Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM do Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia TRICLO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) TRICLO
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BEHR Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BEHR
Układ Chłodzenia BGA Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DAYCO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) DAYCO
Układ Chłodzenia DENCKERMANN Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) DENCKERMANN
Układ Chłodzenia DENSO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) DENSO
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) DOLZ
Układ Chłodzenia EPS Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) EPS
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) ERA
Układ Chłodzenia FACET Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) FACET
Układ Chłodzenia FAE Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) FAE
Układ Chłodzenia FLENNOR Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) FLENNOR
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) GRAF
Układ Chłodzenia HART Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) HART
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) HEPU
Układ Chłodzenia KW Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) KW
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) KWP
Układ Chłodzenia LPR Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) LPR
Układ Chłodzenia LUCAS Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) MAHLE
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) METELLI
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) NRF
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) SAMKO
Układ Chłodzenia SASIC Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) SASIC
Układ Chłodzenia SEIM Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) SEIM
Układ Chłodzenia SIDAT Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) SIDAT
Układ Chłodzenia THERMOTEC Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) VEMO
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
220172
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
220172
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 40
Długość [mm]: 75
Lokalizacja w aucie: Na dole
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ORIGINAL IMPERIUM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
220170
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
220170
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 135357
Lokalizacja w aucie: Z prawej u góry
Masa [g]: 165
Długość [mm]: 282
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ORIGINAL IMPERIUM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
220552
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
220552
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 130743
Lokalizacja w aucie: Z prawej u góry
Masa [g]: 238
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 29
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze