Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BLUE PRINT do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) GATES
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) VEMO
Układ Chłodzenia BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) BOSCH
Układ Chłodzenia ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) EPS
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) HELLA
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia FACET Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) FACET
Układ Chłodzenia SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) SKF
Układ Chłodzenia SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) SWAG
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) ERA
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) NRF
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) VALEO
Układ Chłodzenia AIRTEX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) AUTOMEGA
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) BGA
Układ Chłodzenia BIRTH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) BIRTH
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) BUGATTI
Układ Chłodzenia DENSO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) DENSO
Układ Chłodzenia DT SPARE PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Układ Chłodzenia ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) ENERGY
Układ Chłodzenia EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FAE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) FAE
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) FAST
Układ Chłodzenia FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) FRECCIA
Układ Chłodzenia FRIGAIR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) FRIGAIR
Układ Chłodzenia GK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) GRAF
Układ Chłodzenia HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) HART
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) HOFFER
Układ Chłodzenia INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) INA
Układ Chłodzenia JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) KAMOKA
Układ Chłodzenia KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) KAVO PARTS
Układ Chłodzenia KW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) KW
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) KWP
Układ Chłodzenia LPR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) LPR
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) MAHLE
Układ Chłodzenia MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) MAPCO
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) METELLI
Układ Chłodzenia MEYLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) MEYLE
Układ Chłodzenia OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) OPTIMAL
Układ Chłodzenia PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) PAYEN
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) SAMKO
Układ Chłodzenia SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) SEIM
Układ Chłodzenia SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) SIDAT
Układ Chłodzenia SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) SNR
Układ Chłodzenia THERMOTEC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) THERMOTEC
Układ Chłodzenia VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) VAICO
Układ Chłodzenia WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) WALKER PRODUCTS
Producent:BLUE PRINT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADJ137203
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADJ137203
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  50,7
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  11
Rozmiar klucza:  19
Ilość połączeń:  2
Oznaczenie koloru:  Niebieski
Ciężar [kg]:  0,032
Dla numeru OE:  13 38 458
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze