Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia NISSENS do Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia AIRTEX Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) AISIN
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BEHR Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BEHR
Układ Chłodzenia BGA Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DENCKERMANN Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) DENCKERMANN
Układ Chłodzenia DENSO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) DENSO
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) DOLZ
Układ Chłodzenia DT SPARE PARTS Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) DT SPARE PARTS
Układ Chłodzenia EPS Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) EPS
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) ERA
Układ Chłodzenia FACET Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) FACET
Układ Chłodzenia FAE Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) FAE
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) GRAF
Układ Chłodzenia HART Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) HART
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) HEPU
Układ Chłodzenia HOFFER Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) HOFFER
Układ Chłodzenia KLOKKERHOLM Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) KLOKKERHOLM
Układ Chłodzenia KW Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) KW
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) KWP
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia LPR Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) LPR
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) MAHLE
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) NRF
Układ Chłodzenia OPTIMAL Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) OPTIMAL
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) SAMKO
Układ Chłodzenia SASIC Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) SASIC
Układ Chłodzenia SEIM Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) SEIM
Układ Chłodzenia SIDAT Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) SIDAT
Układ Chłodzenia THERMOTEC Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) sedan 79KM, 58kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) VEMO
Producent:NISSENS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
4.8 (64 ocen)
Kod produktu:
63470
niedostępny
4.8 (64 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
63470
Jednostka:
sztuka
Długość sieci [mm]: 290
Szerokość sieci [mm]: 480
Głębokość sieci [mm]: 30
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez klamry
Materiał zbiornika wody (chłodnica): Tworzywo sztuczne
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące połączone mechanicznie
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 912,00 zł
521,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze