Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy RAICAM do Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy ATE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy TEXTAR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ZIMMERMANN
Układ Hamulcowy BREMBO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy IPARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy SWAG Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TRW Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy BOSCH Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy DELPHI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy FERODO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy MAXGEAR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy TOPRAN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Hamulcowy A.B.S. Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy MEYLE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy ASHIKA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ASHIKA
Układ Hamulcowy METZGER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MINTEX Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy OEM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy REMSA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) REMSA
Układ Hamulcowy ROTINGER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ROTINGER
Układ Hamulcowy ABAKUS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ABAKUS
Układ Hamulcowy ABE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy AUTOMEGA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Hamulcowy BENDIX Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BENDIX
Układ Hamulcowy BLUE PRINT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Hamulcowy BORG & BECK Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BRECK Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BRECK
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy CHAMPION Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) CHAMPION
Układ Hamulcowy CIFAM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) CIFAM
Układ Hamulcowy COMLINE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) COMLINE
Układ Hamulcowy DBA AUSTRALIA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) DBA AUSTRALIA
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy DR!VE+ Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) DR!VE+
Układ Hamulcowy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy EBC BRAKES Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) EBC BRAKES
Układ Hamulcowy ERA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ERA
Układ Hamulcowy ERT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ERT
Układ Hamulcowy EUROL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FAE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FAE
Układ Hamulcowy FEBEST Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FEBEST
Układ Hamulcowy FREMAX Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FREMAX
Układ Hamulcowy FRENKIT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FRENKIT
Układ Hamulcowy FTE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy GIRLING Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) GIRLING
Układ Hamulcowy HART Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS ELPARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Hamulcowy HOFFER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) HOFFER
Układ Hamulcowy ICER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ICER
Układ Hamulcowy JAPANPARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Hamulcowy JAPKO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) JAPKO
Układ Hamulcowy JP GROUP Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) JP GROUP
Układ Hamulcowy JPN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) JPN
Układ Hamulcowy JURATEK Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) JURATEK
Układ Hamulcowy JURID Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy KAMOKA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy KAVO PARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Hamulcowy KAWE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) KAWE
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy LPR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy MAGNETI MARELLI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Hamulcowy MAPCO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy MASTER-SPORT GERMANY Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Hamulcowy MEAT & DORIA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Hamulcowy METELLI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) METELLI
Układ Hamulcowy MOBILETRON Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MOBILETRON
Układ Hamulcowy MOTUL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MOTUL
Układ Hamulcowy NK Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy NTY Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) NTY
Układ Hamulcowy OPTIMAL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy PAGID Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) PAGID
Układ Hamulcowy PROTECHNIC Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) PROTECHNIC
Układ Hamulcowy QUARO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) QUARO
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy SAMKO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy SBS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) SBS
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TRISCAN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy VAICO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) VAICO
Układ Hamulcowy VALEO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) VALEO
Układ Hamulcowy VALVOLINE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) VALVOLINE
Układ Hamulcowy VEMO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) VEMO
Producent:RAICAM

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RAICAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RD01209
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAICAM
Kod:
RD01209
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Średnica otworu centrującego [mm]: 67,9
Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany
Spełnia wymagania Normy ECE: E1
Felga - ilosć śrub: 5
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 22
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Minimalna grubość [mm]: 20
Wysokość [mm]: 37,9
Średnica zewnętrzna [mm]: 330
Ciężar [kg]: 7,9
Do 100 dni na zwrot
RAICAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RA.1132.0
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAICAM
Kod:
RA.1132.0
System hamulcowy: TRW
Grubość [mm]: 17,5
Spełnia wymagania Normy ECE: E1
Szerokość [mm]: 129,2
Wysokość [mm]: 59,1
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
RAICAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RA.1130.0
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAICAM
Kod:
RA.1130.0
System hamulcowy: TRW
Grubość [mm]: 17
Szerokość [mm]: 129,3
Wysokość [mm]: 64,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
RAICAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RA.1339.0
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAICAM
Kod:
RA.1339.0
Grubość 1 [mm]: 20,9
Szerokość [mm]: 214
Wysokość [mm]: 88,4
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
System hamulcowy: AKE
Grubość [mm]: 16,9
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Brembo Beyond EV. Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych

Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych Brembo Beyond EV. Czy zastosowane w nich rozwiązania możemy uznać za faktycznie potrzebne i użyteczne?

Czy zestawy hamulców dedykowane samochodom elektrycznym mają sens? Co dają nam klocki i tarcze hamulcowe projektowane z myślą o „elektrykach”? Na przykładzie Brembo Beyond EV możemy określić, że coś w tym pomyśle jest. Ale już Wy sami musicie odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jest to wystarczające duże „coś”, by zdecydować się na taki właśnie zestaw.

czytaj więcej >
EMV6 Bosch: uniwersalny płyn hamulcowy - jak stosować

Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?

Wybór odpowiedniego płynu hamulcowego to żaden problem. Wystarczy tylko określić, czy ma być to DOT 3, DOT 4, DOT 4 Super, DOT 4 HP, DOT 5.1… A czy nie można by tego zrobić prościej? Można. Odkąd Bosch wypuścił na rynek swój uniwersalny płyn hamulcowy ENV6, nie musicie przejmować się rozróżnianiem żadnego z powyższych płynów. Zamiast zastanawiać, się który z nich będzie lepszy dla Waszego auta, używacie płynu ENV6. Dlaczego właśnie tego?

czytaj więcej >
Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >
BBW (Brake by Wire) - czym jest i jak działa?

Brake by Wire ciągle technologią przyszłości. Z czego wynikają problemy z wdrożeniem elektrycznie sterowanych hamulców

Rozwiązanie znane pod nazwą Brake by Wire wprowadziło do świata motoryzacji naprawdę sporo zamieszania. Na jego przykładzie widać doskonale, że nowoczesne technologie bywają problematyczne we wdrożeniu, a na ich drodze potrafią stanąć również wieloletnie przyzwyczajenia oraz brak zaufania kierowców. Jaki los czeka elektronicznie sterowane hamulce? Czy jest szansa na to, że już wkrótce będą standardem w samochodach osobowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze