Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy MEAT & DORIA do Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy ATE Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy BOSCH Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy HITACHI Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) HITACHI
Układ Hamulcowy A.B.S. Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy ABE Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy BENDIX Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) BENDIX
Układ Hamulcowy BORG & BECK Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BREMBO Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy BREMI Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) BREMI
Układ Hamulcowy CIFAM Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) CIFAM
Układ Hamulcowy DELPHI Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy ENERGY Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) ENERGY
Układ Hamulcowy EPS Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) EPS
Układ Hamulcowy ERA Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) ERA
Układ Hamulcowy ERT Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) ERT
Układ Hamulcowy ESEN SKV Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) ESEN SKV
Układ Hamulcowy EUROL Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FACET Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) FACET
Układ Hamulcowy FAE Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) FAE
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy FERODO RACING Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) FERODO RACING
Układ Hamulcowy FERODO Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy FRENKIT Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) FRENKIT
Układ Hamulcowy FTE Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy GSP Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) GSP
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HOFFER Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) HOFFER
Układ Hamulcowy JP GROUP Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) JP GROUP
Układ Hamulcowy JPN Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) JPN
Układ Hamulcowy JURID Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy KAVO PARTS Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Hamulcowy KAWE Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) KAWE
Układ Hamulcowy KRAFT AUTOMOTIVE Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy KW Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) KW
Układ Hamulcowy LPR Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy MAGNETI MARELLI Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Hamulcowy MAPCO Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy MAXGEAR Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy MEAT & DORIA Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Hamulcowy METALCAUCHO Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Hamulcowy METELLI Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) METELLI
Układ Hamulcowy METZGER Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MINTEX Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy MOTUL Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) MOTUL
Układ Hamulcowy NK Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy NPS Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) NPS
Układ Hamulcowy OPTIMAL Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy RAVENOL Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) RAVENOL
Układ Hamulcowy REMSA Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy SAMKO Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy SBS Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) SBS
Układ Hamulcowy SIDAT Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) SIDAT
Układ Hamulcowy SNR Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) SNR
Układ Hamulcowy SWAG Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TEXTAR Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy TRISCAN Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRW Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy VAICO Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) VAICO
Układ Hamulcowy VALEO Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) VALEO
Układ Hamulcowy VEMO Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) VEMO
Układ Hamulcowy VIKA Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) VIKA
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Porsche 918 Spyder 4.6 Plug-in Hybrid kabriolet 887KM, 652kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.11 - obecnie) ZIMMERMANN
Producent:MEAT & DORIA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
90507
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
90507
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś tylna strona lewa, z przodu, z tyłu, oś tylna strona prawa, oś przednia, z prawej, z prawej, z lewej
Ilość biegunów: 2
Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
Długość [mm]: 70
Dla numeru OE: 4E0 927 804 A
Dla numeru OE: 4E0 927 804 D
Dla numeru OE: 4E0 927 804 F
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >
EMV6 Bosch: uniwersalny płyn hamulcowy - jak stosować

Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?

Wybór odpowiedniego płynu hamulcowego to żaden problem. Wystarczy tylko określić, czy ma być to DOT 3, DOT 4, DOT 4 Super, DOT 4 HP, DOT 5.1… A czy nie można by tego zrobić prościej? Można. Odkąd Bosch wypuścił na rynek swój uniwersalny płyn hamulcowy ENV6, nie musicie przejmować się rozróżnianiem żadnego z powyższych płynów. Zamiast zastanawiać, się który z nich będzie lepszy dla Waszego auta, używacie płynu ENV6. Dlaczego właśnie tego?

czytaj więcej >
Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?

Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?

Prawidłowo eksploatowane i konserwowane hamulce bębnowe mogą wytrzymać przebieg nawet 150 000 km. Jednak wcześniej czy później ulegną one zużyciu i będzie potrzebna ich wymiana. Jak ją przeprowadzić?

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze