Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy TRICLO do Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy WALKER Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) WALKER
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy METALCAUCHO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) METALCAUCHO
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) BIRTH
Układ Wydechowy BOSCH Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) BOSCH
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy CONTINENTAL/VDO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) CONTINENTAL/VDO
Układ Wydechowy ENERGY Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) FA1
Układ Wydechowy FACET Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) FACET
Układ Wydechowy FAST Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) FAST
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) IMASAF
Układ Wydechowy KLARIUS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) KLARIUS
Układ Wydechowy KW Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) KW
Układ Wydechowy LRT Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) LRT
Układ Wydechowy MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy MTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) MTS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PIERBURG Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) PIERBURG
Układ Wydechowy SIDAT Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) SIDAT
Układ Wydechowy SWAG Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) SWAG
Układ Wydechowy TEDGUM Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) TEDGUM
Układ Wydechowy TOPRAN Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) TOPRAN
Układ Wydechowy TRICLO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) TRICLO
Układ Wydechowy VAICO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) VAICO
Układ Wydechowy VEMA Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) VEMA
Układ Wydechowy VEMO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) VEMO
Producent:TRICLO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
353097
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
353097
Do 100 dni na zwrot
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
353111
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
353111
Do 100 dni na zwrot
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
352873
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
352873
Do 100 dni na zwrot
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
352878
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
352878
Do 100 dni na zwrot
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
353075
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
353075
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Biały dym z rury wydechowej. Co musisz sprawdzić?

Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?

Nie ma chyba prostszego sposobu na ocenę stanu auta, niż diagnoza na podstawie koloru dymu wydobywającego się z rury wydechowej. Przynajmniej w teorii, bo w praktyce nierozsądne diagnozowanie może wpędzić Was w niesamowite koszty. Jak to jest w przypadku białego dymu z wydechu?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze