Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS do Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy BOSCH Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) BOSCH
Układ Zapłonowy BREMI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) BREMI
Układ Zapłonowy DELPHI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) DELPHI
Układ Zapłonowy EPS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) EPS
Układ Zapłonowy ERA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) ERA
Układ Zapłonowy FACET Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) FACET
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy HITACHI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) HITACHI
Układ Zapłonowy KW Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) LUCAS
Układ Zapłonowy METZGER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) METZGER
Układ Zapłonowy MEYLE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) MEYLE
Układ Zapłonowy NGK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) NGK
Układ Zapłonowy SWAG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) SWAG
Układ Zapłonowy TOPRAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) TOPRAN
Układ Zapłonowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy VEMO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 de (213.016) sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.10 - obecnie) VEMO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
19571030
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
19571030
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 7
Wymiar gwintu: M10x1
Konstrukcja świec żarowych: Świeca żarowa ołówkowa
Konstrukcja świec żarowych: Zdolny do nagrzewania wtórnego
Konstrukcja świec żarowych: Bez czujnika ciśnienia
Długość całkowita [mm]: 157
Technika połączeń: PIN
Głębokosć zabudowy [mm]: 27
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 169,00 zł
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze