Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
W historii Audi można znaleźć wiele znakomitych lub wręcz wybitnych modeli. Bardzo często kojarzymy je z nieco bardziej zamierzchłymi czasami, kiedy do sprzedaży trafiały najbardziej kultowe modele tego producenta. Warto jednak zwrócić również uwagę na nieco nowocześniejsze propozycje, które również możemy zaliczyć do powyższego grona. Doskonałym przykładem takiego auta jest Audi A6 C7 Avant.
Audi od zawsze słynęło z tworzenia świetnych aut o nadwoziu kombi. Wiele ...