Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Honda Accord zaliczana jest do klasy średniej aut osobowych. Na rynku od 1976 roku. Od 2017 roku produkowana jest już dziesiąta generacja tego samochodu. Accord był dostępny na większości rynków motoryzacyjnych świata w różnych wersjach nadwoziowych, w tym również jako popularne w wielu krajach coupe. Honda Accord VI przeznaczona na rynki europejskie po raz pierwszy pojawiła się w 1997 roku.
Podobnie do poprzednika, Honda Accord VI została zaprojektowana w taki ...