Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Honda Accord VII to kolejna generacja popularnego modelu samochodu wyprodukowanego przez japoński koncern. Produkcja tego auta rozpoczęła się w 2002 roku. Dostępne są wersje nadwoziowe na rynku europejskim - sedan i kombi (Tourer).
Podobnie jak w poprzedniej wersji, siódma generacja Hondy Accord charakteryzuje się przestronnym wnętrzem, wykonanym z materiałów wysokiej jakości. Styliści projektujący japoński samochód postawili na elegancję i sportowe ...