Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Honda Civic, produkowana od 1972 roku, to prawdopodobnie największy sukces komercyjny japońskiego koncernu. Łącznie wyprodukowano ponad 24 mln egzemplarzy tej serii, co stanowi jeden z najlepszych wyników sprzedażowych w historii światowej motoryzacji. Honda Civic jest zaliczana do niższej klasy średniej (segment C), a jej ósma generacja zadebiutowała w 2005 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Za projekt stylistyczny auta odpowiedzialni byli Motoaki Minowa oraz Manabu ...