Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Druga generacja Hondy CR-V to SUV produkowany przez japoński koncern od 2002 roku. W porównaniu do poprzedniej wersji pojazd nabrał więcej opływowych kształtów, a poszczególne elementy karoserii oraz reflektory łączą się w gustowną całość. Samochód został zaprojektowany w oparciu o płytę podłogową z modelu Civic.
Podobnie jak w innych samochodach wyprodukowanych przez japońskie przedsiębiorstwo, do wykończenia wnętrza zostały wykorzystane dobre jakościowo materiały, ...