Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Porsche 911 to sportowy samochód, który dzięki swojej stylistyce powielanej z generacji na generację oraz niezwykłych osiągach i tradycji jest prawdziwą i wciąż żywą legendą, którą można spotkać na drodze. Historia tego kultowego już modelu rozpoczęła się w roku 1963, kiedy to fabrykę Porsche opuściły pierwsze egzemplarze tego modelu. Samochód wyróżniał się tym, że posiadał chłodzony powietrzem silnik B6 o pojemności blisko 2 litrów. Generował on moc 130KM co w zestawieniu z bardzo niską ...