Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Saab 9-5 to auto klasyfikowane na granicy klasy średniej i wyższej. Niektóre, te najlepiej wyposażone wersje pojazdu lokują się bliżej klasy wyższej, innym natomiast, tym uboższym, brakuje nieco więcej. Części Saab 9-5 po raz pierwszy połączono w całość w 1997 roku. Pierwsza generacja przetrwała całkiem długo, bo aż do 2009 roku. Oczywiście pomimo dosyć już dawnego zamknięcia produkcji, wciąż znajdziesz u nas liczne części zamienne Saab 9-5. Są to w dużej ...