Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Największy wzrost popularności marki Skoda możemy datować na drugą połowę lat ’90. To właśnie w tym okresie Skoda nawiązała ścisłą współpracę z grupą VAG i dzięki temu była w stanie wprowadzić na rynek wiele nowych, bardzo interesujących modeli. W ten właśnie sposób Skoda zyskała nowe życie i rozpoczęła świetny okres w swoich dziejach.
Jednym z modeli, które bardzo pozytywnie wpłynęły na wizerunek marki, jest Skoda Octavia I Kombi. Produkcja tego samochodu ...