Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Skoda Superb pierwszej generacji (3u4) debiutowała w 2001 roku w Genewie podczas targów motoryzacyjnych. Model Superb nawiązuje do wytwarzanej w latach 1934 – 1949 luksusowej limuzyny czeskiej marki. Konstrukcja współczesnej wersji Superb opiera się na platformie podłogowej VW Passata B5 (piątej generacji). Samochód produkowany jest do dnia dzisiejszego i ciągle wprowadzane są ulepszenia. Pierwszy lifting miał miejsce w 2006 roku – pojawiły się nowe światła z przodu i z ...